Städa städa städa

Blev ju tillslut så att jag stanna hemma idag också.. Mådde nämligen inte alls bra i morse.. Men imorn ska jag minsann gå, och gå på morgon träningen också för nu har jag fan inte tränat på en vecka. Börjar få abstinens. 
Så jag sov länge idag, tog det lugnt, haha typ som alla andra dagar!!;) sen kom Courtney hem vid tre innan hemmamatchen som var vid fem, så hon var hemma nån timme och vi lagade lite mat att äta och satt och snackade ett tag. Sen gick jag och städade mitt rum. Har en garderob som man ser in i och där hänger fortfarande en massa kläder och andra saker som är Travis (min värdbror som har flyttat ut). Så började plocka bort saker som stod på stora lådor och sånt som tidigare gjorde så att jag inte kunde hänga mina klänningar eller kläder över huvudtaget där. Så fixade det lite fint och plockade upp allt som låg på golvet, sen bytte jag även lakan och allt sånt i sängen. Eftersom jag varit sjuk och i stort sätt legat i sängen hela veckan så känns det nu skönt att ha rena och fräscha lakan! 
Nu blir det att krypa ner där för att sova, eftersom jag har morningpractise 6 imorn. Kommer förmodligen sova himla gott. 

Lite bilder kommer här.
PUSS OCH GODNATT

Och svar nej detta är inte de enda kläderna jag har ;)






asså åh gos hoppas du har det bra!!!!

Svar: Ja det har jag allt!! MISS U BABE!!!!!
Johanna Lindborg

2013-09-27 | 11:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback