Bilder från veckan

I fredags var det inte så många i skolan så der blev en väldigt chillig dag, så jag, Courtney, Carrie och Taylor gick runt och tog selfies, både med lärare o andra vänner! Vi tog mycket bilder rent allmänt denna helg också, jag sov hos Courtney  från fredag till lördag. På lördag dag så chilla vi o sen hade vi inte så myclet att göra så vi åkte in till stan för att äta middag o så hängde vi runt på walmart i brist på liv.. Haha ja det är sånt man gör om man inte har något o göra här ;) sen hade vi trevligt hos Heather från lördag till söndag. Händelserik helg må jag säga. Nu är jag otroligt trött och det känns som jag håller på o bli sjuk.. Idag sov jag från klockan ett på dan till åtta på kvällen o har nu tänkt att gå o lägga mig igen för att sedan se hur jag mår imorn!
Godnatt




För övrigt älskar jag mitt hopp i denna bild




Taylor, jag, Courtney, Carrie

Ni får ursäkta mitt hår i denna bild

Heather


Selfie with Sam


Selfie with Mr. Nollmeyer

Tristan

Han tyckte han var för gammal för selfies

Tog några ändå

Selfie with Casey

Spegel bild

Cinderella pjäs i skolan

Påväg till Pullman

Bilden säger allt i guess..




















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback