In i det sista

Igår var de ju dags att säga hejdå till allt och alla i lilla Colton och sedan bege sig mot Seattle med familjen. Det var absolut en bittersweet feeling måste jag säga! Familjen kom ju i söndags och det var så otroligt underbart, att efter ett år äntligen få se dom igen, obeskrivligt. Det var kul för båda mina familjer kommer väldigt bra överens. Vi gjorde mycket kul på dagen vi hade i Colton, vi åkte på utflykt och hade picknick, spelade bowling och åt middag
Dock var det ju väldigt jobbigt att säga hejdå till alla och att se alla gråta gjorde det ju inte lättare heller! Hatar att gråta inför folk men när det kom till att säga hejdå brast det totalt..
Men anyway, tänkte lägga upp lite bilder nu från de senaste dagarna! Tror nog det får bli ett annat inlägg dock, så inte detta blir otroligt långt. Och antar att detta kanske blir sista inlägget (om jag nu inte känner för att uppdatera när vi åker runt i Cali etc). Fast iof kanske jag uppdaterar bloggen dagen jag kommer hem men whatever får se hur de blir.. 
Puss





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback