Sjukling

Första riktiga höstdagen och jag är redan sjuk.. Känns som en bra start på mitt utbytesår. Är dunder förkyld, har feber från och till, har ont i bihålor och hals, och hostar som en galning med andningssvårigheter.. Så idag var jag hemma från skolan, och kommer väl kanske behöva va hemma imorn med.  Men har fått medicin som innehåller botemedel emot allt som jag har så hoppas bli bättre snarast!!! Det är dock sjukt vad medicinen här i USA är mycket starkare än Sverige asså, och den gör en så sjuuukt trött också. Igår tog jag medicin runt halv nio och tio minuter senare sov jag som en sten hela natten lång. 
Så nu ska jag fan kurera mig ordentligt och krypa till kos.


Och med denna bild säger jag Godnatt!!



Lilla gmman! Tänker så mycket på dig och hoppas att du snart ska bli frisk! Se nu till att vila och inte träna.... Massor av kramar från di mamma:-)

2013-09-24 | 11:03:16

Naaj krya på dig Johannaaa!! <3333

2013-09-24 | 11:46:05

Hoppas att du snart blir ok igen. Vi tänker på dig! Stor kram

2013-09-24 | 12:00:32

Hej Johanna! Det är så roligt att följa dig både här på bloggen, på instagram & på Twitter. Det låter som du har det bra även om jag förstår att det är tråkigt att vara sjuk 😰. Krya på dig gumman!! Stor kram

2013-09-24 | 14:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback