Homecoming

Hade varit kul att kunnat sagt att titeln var för min del också, men icke.. Homecoming dansen är för Courtneys del eftersom hennes pojkvän Zach har Homecoming denna vecka och deras dans idag. Så idag har jag och, eller jag gjorde inte så mycket men Haley hjälpte Court att fixa hennes hår. Haley är en tjej i vår klass och volleyboll laget, helt underbar och gullig tjej och jag tycker hon henne väldigt mycket. Men iaf, hennes mamma är frisör så hon själv är väldigt bra på hår så hon fixade Courneys hår. Och det blev sååå braa, åh Court blev så fin!!! (Bilder kommer). Så hela dan har gått åt det, så vi tre vi hjälpte Court och snacka massa om saker och ting och hade riktigt trevligt!:) 

Nu ligger jag i soffan helt ensam hemma och gör verkligen ingenting, borde göra läxor men de e lördag, jag menar vafan?! Haha nej men det är skönt att bara va hemma också.
Så det var väl allt för mig, bilder kommer nu! 

See ya

Courtneys otroligt fina klänning

Fina flicks

Courts hår, gaaaah (men inte klart än)

SÅ JÄKLA FINT DÖR TYP

Så fint par ❤ 

Finaste syster


Förstör helt klart denna bild men blev tvingad till att va med så döm inte!

Puss











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback