Första dagen

Hejsanhoppsan! Igår va ju första dan i skolan men skrev aldrig då för har varit sooo lazy och har verkligen inte orkat.. Men nu tänkte jag berätta lite snabbt va jag tagit för klasser här i skolan. Vi har åtta periods som de kallar de här, typ åtta lektioner på en dag vilket låter hur mycket som helst. Men grejen är att varje lektion är ca 40 min lång så de är inte sådär jätte farligt;) men iaf, har då tagit English 3 som jag va tvungen att ta enligt EF, och lika så U.S history men inga assvåra ämnen så de e lugnt. Sen tog jag faktiskt spanish 2 vilket jag faktiskt inte vet varför jag gjorde?! Men kan ju va ett bra sätt att lära sig mer engelska på också så får se de så! Sen har jag valt lite chilliga ämnen såsom datakunskap isch, yearbook (sånt som de gör varje år då), digital fotografering, körsång eftersom jag gillar att sjunga och sen en kurs som heter agribusiness, vet inte riktigt va de är men behövde typ ta den klassen om jag inte ville ha kemi istället, vilket jag absolut inte ville. Kemi är redan komplicerat på svenska liksom?!
Sen har jag då volleyball practise efter varje skoldag så de e kul.
Men ja det var väl det! Verkar rätt kul ämnen faktiskt och så så håller tummarna. Vi har ju inte riktigt börjat än så.

Klasserna är även väldigt små men det är lite mys det med, lättare att lära känna folket då!:)

Ja det var definitivt allt tror jag. Tack för mig skriver mer imorn eller när de händer nått intressant!!

Ska på en sk fair i helgen (venne riktigt va de är) som många i skolan deltar i! men ska ta så mycket bilder jag kan så jag kan lägga upp o skriva om sen!
Kommer dessutom ta ledigt från skolan på fredag så de blir naaajz!!

Puss o kram skumbanan




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback