Försöker igen

Hejsan bloggis!
Det är såhär att jag har för det första inte orkat blogga på ett tag nu för har haft så mycket annat för mig men sen även för att hemsidan/appen har krånglat..
Men iaf så ska jag nu (bättre sent än aldrig) berätta om min senaste vecka.
Förra helgen va jag ju på ett så kallat fair. Väldigt svårt att förklara vad de är men det var iaf väldigt kul! Det var en massa olika sorters djur där som visades upp och såldes, sen fanns det karuseller, rodeo, mat, miss palouse nånting, prinsessa och drottning sak nivet när man ska visa upp en talang man har och sedan blir man bedömd och den bästa vinner. Med massa fina klänningar etc. Så ja det var det jag gjorde hela förra helgen. Sen i måndags fyllde Courtney år, och i födelsedagspresent fick hon att jag hon och Connie (värdmamma) ska åka till L.A och disneyland i november under thanksgiving break, så det är astagg!!!!
Vad har jag mer gjort i veckan då?! Jo jag spelade mina första volleyboll matcher och min första volleyboll turnering. Faktum är att det gick riktigt bra, vi vann båda våra första matcher och sen hela turneringen så det va jätte skoj! Imorn har vi ännu en match, fast hemmamatch så det ska bli riktigt kul!!!
Så ja det är väl det jag gjort, är ju mest i skolan och tränar så känns onödigt att skriva det hela tiden. Men allt rullar på bra iaf så det känns skönt, lär väl bli homesick snart men får ta det när det kommer då, nu ska jag bara njuta av allt jag fått uppleva hittills, har ju en bit kvar lix;)

Tänkte lägga upp lite bilder också men gör det i ett nytt inlägg så inte det här blir så otroligt långt...

Ha det så bra!! Hoppas ni alla trogna följare fortfarande läser här, och i så fall tack för att ni orkade vänta på ett nytt inlägg.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback