Back on Track

 
Hejsan Hoppsan Bloggisar!
 
Så efter att ha varit sjuk i tre dagar nu, hoppas jag kunna gå till skolan imorn. Hostar dock mycket fortfarande och min hals gör lite ont och mina halsmandlar är svullna men känner att jag nästan måste gå, dels för att det börjar blir riktigt långtråkigt att bara va hemma tre hela dagar, utan att får träna eller göra något kul, men också för att jag inte vill va största chicken som är hemma nästan en vecka från skolan pga en lite förkylning.. Faktum är att nu efter att ha haft körtelfeber (som jag hade för ca 6 månader sen) så blir jag oftast sjukare än nödvändigt vid små saker, såsom förkylningar eller så eftersom mitt immunförsvar fortfarande är lågt.
Men iaf, så har dagarna hemma varit rätt tråkiga. Jag har dock kunnat snacka med lite folk i Sverige under tiden eftersom det är sådan tidsskillnad. Så har pratat med Sebbe mest, men även Sara och andra kompisar där hemma och sen såklart med min familj också. Saknar alla så mycket!
 
Sen senare under kvällen var jag själv ett tag för Connie va iväg och åt middag med några kompisar, Eric va på jobbet och Courtney var med sin pojkvän. Jag fick följa med om jag ville men kände att jag verkligen inte pallade och kände mig bara allmänt gross dessutom så stannade hemma istället.
Sedan när Connie kom hem igen var det bara vi två hemma så vi satt och bara pratade om alla möjlig saker; hon berättade om sin axeloperation (som hon för övrigt gjorde typ 4 dagar innan jag kom) och om skador över huvudtaget, så berättade om mina alla skador jag dragit på mig som gymnast under mina år och kom fram till att jag i stort sätt haft problem med hela kroppen.. hehe.. sen prata vi om skolan, hur Sverige och USA skiljer sig ifrån varandra och om Sverige i helhet etc. Så ja det blev en del. Men det var trevligt. Hon är så rolig och så lätt att prata med (alla i familjen är det dock) och känner att även det engelska språket börjar släppa nu och flyter på hyfsat bra så det känns jätte skönt!! Sen kom Courtney hem och hon hade köpt en Caramel latte till moi och den var så jäkla god!!! Så ja, sen var jag hypad resten av kvällen. Vi satt sen också länge på hennes rum och pratade om allt mellan himmel och jord. Känns så skönt att ha en värdsyster i min ålder, Guldvärt!!!
 
Så nu ska jag gå och lägga mig äntligen, är super trött.
Så hoppas jag förklarade hyfsat bra iaf, och några frågor eller liknande saker du vill jag ska ta upp på bloggen? Tveka inte att kommentera då.
 
Tänkte nu lägga upp några bilder jag lekte lite med idag och redigera etc så kommentera gärna vad du tycker om dem också!
GODNAAATTT <3
 
 
 
 
 
Ha en riktigt fortsatt trevlig dag Swedes.
PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback