American Football

I lördags var jag på min första riktiga amerikanska fotbollsmatch. Det var riktigt coolt att se faktiskt, fattade dock inte mycket av det mer än touchdown.. Hehe.. Men antar väl att jag lär mig under året;) 
Det var jag och Courtney och sen hennes pojkvän och hans kompis, så vi satt tillsammans och sen var även Connie och Eric där men de satt inte med oss. 
Men en lite rolig men knäpp sak som jag och Courtney fick reda på under matchens gång var när Courtney träffade en gammal väldigt bra kompis till henne som frågade om mig, var att deras familj (kompisens då) var den familjen som skulle tagit emot mig från början och som jag skulle bott hos under året. Men de kunde inte ta emot mig av nån anledning men det är så sjukt vad världen är liten..!!!

Så ah det var väl det, kommer lite bilder från i lördags också 

Hare toppen!
Puss






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback