Day 2 - homecomingweek

Idag var temat twin day i skolan vilket innebar att man skulle se likadan ut som en annan person! Jag och court va väl inget speciellt sådär som en karaktär eller så men vi var ju allt för söta iaf! Bilder kommer!

7e och 8e perioden hade vi massa olika tävlingar, alla klasser emot varandra vilket var väldigt kul, kunde vara tävlingar där man skulle blåsa den största tuggummibubblan till att kasta råa ägg till varandra utan att de gick sönder! Såna skojiga saker! Väldigt kul! 

Nu ikväll hade vi dessutom hemmamatch i volleyboll emot Tekoa/Oaksdale, vilket är det lag som är våra största konkurenter! För er som inte visste är min skola Colton väldigt sportig och bra på det dessutom så kvällens match var väldigt viktig! JV laget vann vår match (jag gjorde för övrigt en jätte bra smash/hit) fortfarande förvånad över mig själv!! Sedan förlorade tyvärr varisty laget men de spelade sjukt bra! Så just nu ligger vi två a! 

Aja what ever lite bilder från dagen iaf:)









En av mina riktigt bra hits




Anledningen till varför vi bär rosa uniformer är att vi stödjer rosa bandet för cancer så ibland bär man rosa

Tekoa + Colton varsity spelare

Nu ska jag göra klart en uppgift i advanced computers sen sussa!
Godnatt ❤️ 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback