Saker som måste göras

Just nu är jag i Spanien så har lite svårt att kunna förbereda saker som jag måste göra innan jag åker men som tur är så fick jag idag reda på att jag åker med wave 6 istället för wave 3 vilket innebär att jag åker nån gång 20-22 augusti istället för 1 juli-1 augusti vilket gjorde mig väldigt lättad.

Saker som jag ska göra innan jag åker nudå

• fixa bankkort
• fixa typical svenska presenter till min kommande familj
• köpa vakuumpåsar (så man får plats med mer i resväskan)
• rensa min dator
• göra en fet spellista på spotify att lyssna på på planet
• förhoppningsvis hinna slinga håret
• och såklart umgås med mina underbara vänner o familj

En del så fett glad att jag fått mer tid på mig!

See ya




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback