Det börjar närma sig

Nu är det ca 2 veckor kvar tills jag åker, gaaah börjar bli så sjukt nervös nu alltså!!
Så fort jag tänker på att stå där på Arlanda o vinka av mina nära och kära får mig nästan att börja gråta.. Kommer sakna alla här så mycket men har ju ett sjukt awesome äventyr att se fram emot så får se det så.

Har ju fortfarande inte fått nån värdfamilj än men hoppas verkligen det kommer när som helst nu för orkar snart inte vänta längre, vill veta vilka dem är så jag kan kontakta dem och lära känna dem lite innan jag flyger iväg.

Ny flygtid sa EF att jag skulle få om bara någon dag så då får jag nog familj snart också förhoppningsvis.

Det hör blev mycket längre än vad jag tänkt mig men äsch, skönt att skriva av sig lite feelings ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback