2013/2014

Första inlägget nu här på min blogg om mitt kommande år i usa! Tänkte att det var lika bra att börja i tid..
Kan inte fatta att jag åker till united states of america om lite mer än en månad.. Amagaad so excited!!!!

Har då inte fått nån värdfamilj än riktigt men det lär jag väl få när som helst nu, men välkomstfamilj har jag fått och dem bor i Latah i Washinton State. De ringde och sa att jag även fått skolan jag ska gå på men att den ligger ca en och en halv timme bort i områden Pullman så kommer förmodligen få en permanent familj där istället.

Är så nervös inför det kommande året men samtidigt otroligt taggad eftersom det här förmodligen kommer vara en av de största saker jag gjort i mitt liv! Kommer såklart sakna min familj o vänner o min underbara pojkvän här hemma men förhoppningsvis finns alla kvar här när jag återvänder;)

Kanske ska berätta lite om mig själv nu när ni fått veta vad jag ska göra och varför jag skapade den här bloggen, mitt namn är Johanna och jag är en tjej på 17 år ifrån Stockholm/Täby.
Tränar gymnastik och dansar är mina största intressen. Älskar att sjunga och musik är ett stort intresse det också, liksom shopping och att umgås med vänner och familj. min familj består av mig då, min mamma och pappa och mina två små syskon, Sofia och Anton. Sedan har jag även en pojkvän Sebastian.
Lite info från mig och om mig här och kommer uppdatera o skriva så mycket jag bara kan under tiden i USA men även om min vardag och mina tankar o funderingar under tiden i Sverige innan jag åker.

Hare gött
Johanna




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback