I'M BACK

Så efter att inte ha skrivit på ett bra tagv nu, har jag nu bestämt mig för att ta upp bloggandet igen. Har haft en massa olika anledningar till att inte blogga men orkar inte ta det här.
Tänkte mest lägga upp det här inlägget för att säga att jag ska fortsätta bloggandet nu och lovar att va bättre på det också. Vet att många uppskattar det så!

Det var väl det, 
Ciao




yayyy

2013-12-30 | 11:59:51

Hej Johanna! Jag kom precis in på din blogg och den är verkligen superbra!! Jag har själv fått reda på att jag nästa år troligtvis ska till Washington som utbytesstudent vilket känns super! Därför tänkte jag fråga dig hur du tycker människorna är här/där? Och juste! Hur förhåller sig ungdomarna till marijuana i och med att det är lagligt? Skulle bli jätteglad och tacksam för svar!

2014-05-08 | 18:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback