Vilken skola

Ska nu snart åka iväg och titta på kommande skola och jag har då två alternativ;
Här i närheten, ca 2 minuter med bil ligger Colton High School. Denna skolan har dock bara ca 70 elever, men det som är bra med det är att alla blir väldigt tajta. Courtney (min värdsyster) går där och träffade igår många av hennes vänner när jag följde med henne till hennes volleybollträning. Så det är najs att jag i så fall (om jag väljer den här skolan) att jag kommer in i ett umgänge direkt istället för att gå runt som en loner. Den har dessutom cheerleading som jag velat testa på och även volleyboll som jag också vill testa på, nackdelen är då att de inte finns så mycket andra roligare ämnen att välja eftersom det är en så liten skola...
Pullman High school då, de har ca 700 elever och med helt enkelt mer saker att välja på. Det tar ca 20 minuter med bil dit så det är längre och sen känner jag dessutom ingen där.. Dock har den skolan redan börjat (började 21a) så om jag skulle börja där skulle jag börja senare. Colton High School börjar den 3e september så då har jag ju några veckor till som jag kan chilla på! Men har beslutsångest just nu och vet inte vad jag vill!!!!! Men ska ju kolla Pullman High School nu snart ju så får väl se då va jag får för intryck av den skolan. Ska bli spännande!

Lite bilder på Colton High School (outside)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback