Today 24/8

Har inte hunnit blogga asmycket, det är så mycket skönare att bara lägga ut en bild på instagram eller så men ska sammanfatta dagen.
Jag vaknade väl runt tio kanske, då gick jag upp tog en dusch och sen hade Eric (min värdpappa) gjort våfflor med sirap och florsocker, och jordgubbar:) väldigt onyttigtjag vet men tydligen gör man så här i USA, man äter en större frukost och sen inte så mycket till lunch. Men det var iaf jätte smarrigt.
Efter frukosten låg jag mest på mitt rum och tog det lugnt större delen av dagen, skypeade med Sebbe och läste och lite så. Och juste, sen får jag ju inte glömma att säga att denna helg är vi grisvakter. Låter säkert jättekonstigt, men det är så att Courtneys syster och hennes man har en minigris, eller så kallad pet pig som de säger här. Så den har gått rukt här och nöffat hela dagen, så förbaskat söt!!!
Men iaf sen runt kanske tre åkte vi på nån EF sak för utbytesstudenter runt om här i områdena, så den här grejen då var i Spokane. Det var faktiskt väldigt kul måste jag säga, och mysigt!! Har dock inte så mycket bilder ifrån det för min mobil dog precis när vi kom fram... Men det var lite teaterspel, mingel och sen middag i parken vi var i. Och sen får vi inte glömma att Courtney lärde mig The Cupsong eller vad den kallas, och med (det här måste ni notera) the typical red cups!!! YEEEY!! Men anyway, så tillslut satt alla studenter där och sjöng och lekte med muggarna! Väldigt trevligt. Efter det runt typ halv åtta/åtta åkte vi till ett shoppingcenter i Spokane och gick runt där i nån timme eller så! Hittade då ett jätte gulligt linne från American Eagle.
Så ja det är väl hela dan lite kort sammanfattat.
Nu ska jag sova för ska upp halv nio imorn för ska gå till kyrkan här, jag behöver inte följa med men känner ändå att jag inte bara vill dissa deras tro etcetc... men det ska faktiskt bli intressant och se hur det är här.

Godnatt allihopa, hoppas ni inte tröttnade av att läsa allting..;)



ASFIN LINNE!!!!! och skitgullig gris :P

2013-08-25 | 14:07:34

ASFINT*

2013-08-25 | 14:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback