The U.S

Första dagen här i Colton/Washington och det känns faktiskt rätt bra. Känns lite obekvämt med en helt ny främmande familj och ett främmande språk men om några dagar eller veckor kommer det ju vara mycket lättare! Förhoppningsvis..;)

Flygningen igår gick bra, och bytena också, gjorde ju två byten först i Reykjavik och sedan i Seattle. På flyget till Seattle satt jag på platsen närmast nödutgången så det va kinda kallt vid benen och fötterna... Men efter ett tag fick jag filt så då blev jag nöjd så! Fick ju dessutom större benutrymme så det va ju najs också.

Jag tycker att jag och Courtney har connectat rätt bra ändå, vi är typ väldigt lika till sättet så.
Idag jobbade hon och Eric (pappan) va på jobbet, så idag var det bara jag och mamma Connie hemma. Hon är egentligen lärare så hon skulle väl börjat jobbet hon med men hon har opererats för en vecka sen och kan knappt röra sin axel så hon måste va hemma ett tag till.
Jag själv gick upp runt halv tolv och duschade och åt frukostlunch ute på altanen, det är så varmt här, runt 31 grader här idag!!!! Sen skypea jag med älsklingen och sen var jag och Connie ute och gick en sväng runt kvarteret med Dixie, deras hund.

Lite uppdates från idag!!

Kommer fortsätta blogga så mycket jag kan!

Kan just nu bara nås när jag är här hemma för har inte fixat nått abonnemang till telefonen än men det kommer fixad om nån dag typ så!!:)

Hare

 

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback