Sköta grisar

Vill först bara säga att jag valde Colton High School som skola för den kändes mest välkomnande för min del plus att jag får börja om ca en och en halv vecka istället för imorn:D

Anyway.. Senare idag bär Courtney kom hem från sitt sommarjobb va vi tvungna eller egentligen inte jag men följde med Courtney iaf och så åkte vi och fixade hos deras grisar. Jag trodde de hade grisarna precis vid deras hus men så va de icke, de va en bit att åka faktiskt. Jag vågade då varken gå in till grisarna eller klappa dem.. de bara nöffade på en och puttade på varandra och på Courtney när hon gick in till dem så jag höll mig utanför. Under tiden vi var där började det dessutom åska och blixtra och senare även regna. Blixtarna va så stora att man typ hoppa till när de kom, de låter ju inte och så helt plötsligt lyser nånting upp himlen så såklart man bli rädd lix! Dock fångade jag ingen fin blixt på bild, så får hoppas de kommer fler gånger så jag är förberedd:))

Allt för denna dagens bloggning, nu väntar sängen!
Godnatt allihopa




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback