Onsdag 28/8 2013

Okej måste verkligen bli bättre på att blogga känner jag.. haha det blir alltid ett jääättte långt blogginlägg på kvällen och det kanske är roligare för er läsare att läsa småsnuttar till inlägg hela tiden antar jag? Så ska bli bättre på det, promise.
Men iaf idag har varit en vanlig dag med två träningar etc. Det går bättre och bättre på träningarna faktiskt, har lärt mig så sjukt mycket på bara dehär 6 (?) träningarna hittills.Väldigt skoj. Har också börja komma närmre tjejerna i laget och engelskan flyter på bra i perioder vilket är väldigt kul. Vi satt idag ute efter träningen under tiden killarna spelade fotboll (Amerikansk då). Det var några tjejer i laget som väntade på sina brorsor så vi va snälla att vänta med dem. Men aa vi pratade om allt möjligt och skratta och hade oss och jag fick visa volter på gräset.

sen när jag och Courtney kom hem fanns det tacos till oss så vi gjorde varsin taco. Asso min blev så jäkla fin, asso verkligen den perfekta tacorullen eller va man nu ska kalla det! Hahahah stolt över en taco..kom igen Johanna.. OCH juste när vi talar om mitt namn, så har jag fått ett smeknamn, eller behövde ett smeknamn att ha under matcher etc eftersom mitt namn e såpass långt. Så mitt smek namn blev Jo(e?), haha väldigt fantasifullt, men de flesta smeknamn som existerar är förkortningar på ens namn så är bara en i gänget då, så det är ;)
Tillbaka till tacon, till det drack vi en jätte skojig dryck, Cool-Aid heter det, himla kul. man har i ett pulver med smak och sen massa socker... haha fick typ ångest av att dricka det men det var himla gott faktiskt! och den var blå, haha!

aja bilder kommer väl på de då
men nu ska jag sova, för har morning practise imorn, men klockan halv sju istället för halv sex, värsta sovmorgonen! woopa.

Puss och kram

 
 
här är det såkallade Cool-Aiden
 
 
 
//Johannan
 


Ser ju mumisgt ut:-)

2013-08-29 | 09:02:55

Kul att prata med dig igår och höra att du har det bra.

2013-08-29 | 17:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback