Nu lyfter jag

Tänkte skriva ett sista inlägg här i sverige innan jag drar. Sitter nu på flyget o ska lyfta om ca 10 minuter.. Känns fortfarande inte verkligt.. Att jag inte kommer få se min familj o vänner o pojkvän på 10 månader.. Så overkligt.. Gjorde så ont att säga hejdå, värre än väntat! Men hoppas det kommer bli great ändå och att jag får uppleva massvis med saker!

Kommer blogga så mycket jag kän där borta också!

Ha det så bra sverige, gonna miss u all

Puss och kram från lilla mig nu beger jag mig ut på mitt livs äventyr!



Kommer att sakna dig min älskling!

2013-08-20 | 17:41:30

Du får ha det bäst <3

2013-08-20 | 22:48:47

Kommer saknar dig min älskade bästa banan<3 ha det bäst B1

2013-08-21 | 20:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback