Konfirmation

Igår var vi ju på kusinens konfirmation. Det var kul och trevligt men blev ganska långtråkigt för vissa i kyrkan efter ett tag;) haha min lille brorsa kunde inte sitta still alltså.. Men sen var det mottagning hos kussarna då och det var mysigt och trevligt, åkte väl hem runt nio kanske. Av vissa jag träffa där var det sista gången jag såg dem innan jag åker.. Känns lite konstigt.

Idag ringde mamma till EF och skällde rejält på dem eftersom jag varken fått veta nått om min värdfamilj än och heller inte om flyg och när jag åker.. Skulle liksom fått all info idag. Men imorgon har de lovat att komma med info så får skriva då först när jag vet.

Här kommer iaf lite bilder från gårdagen




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback