Klagomål

Kan ju börja med att säga att Pizza Hut heter Pizza Hut av en anledning.. De må kunna pizza men inte mycket annat.

Jag och sebbe kommer in på hotellets egna Pizza Hut restaurang och beställer in vår mat. Efter ca 15 min kommer servitrisen ut igen och säger att maten som vi beställde är helt slut. Vi beställer då in en pizza och en spagetti bolognese. För det första var det inte spagetti jag fick, utan pasta, överkokt för den delen med massa vatten i.. Som dessutom var kall, och till det fick jag ljummen, säkert mikrad köttfärsås..

Dessutom tog det enorm tid för personalen som har hand om serveringen att över huvudtaget lägga märke till oss när vi kom in för de stod bara o snackade med varandra..

Skulle kunna räkna upp massa mer som var fel med min mat ikväll osv men orkar inte skriva ett über långt inlägg som ingen orkar läsa..

Men tycker sånt här är grymt dålig stil mot hungriga kunder som förväntar sig mer.. Kommer nästan aldrig våga mig in på Pizza Hut efter den här händelsen igen, var kritisk emot restaurangen redan innan liksom.

Ja, men det var väl det, kände att jag ville dela med mig av min åsikt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback