Gästinlägg av min pojkvän

 
Tja Tja bloggen sebba tha boyfriend här ;) som ni förstår så ska jag göra ett inlägg för att få lite läsare, Jag får väl relatera till den här bloggens syfte alltså Johannas utbytesår. Jag kan väl säga att jag tycker det känns sådär men vem vill vara utan den man älskar i 10 månader det är inte helt lätt. Så det enda man kan göra är att vara posetiv och göra det bästa av de (helst vill jag ju att hon ångrar sig och stannar hemma) men som sagt det är hennes val och jag kommer stötta henne i de, det var ju ett beslut hon tog innan vi blev tsm så. nu har vi också fått reda på att avresan är uppskjuten så de känns bra för min del, ett steg närmare att hon kanske stannar :) 
jag har väl inte så mkt mer att komma med så tack för mig det var otroligt kul att få skriva lite här
 
bye bye 


Åh, vet precis hur det känns! Före jag och min pojkvän blev ihop hade jag redan bestämt mig för att åka till usa för ett år som au pair. Det var ett ganska jobbigt år men om kärleken är tillräckligt stark så går det! Nu är det tre år sen jag for till usa och vi är ännu ihop :))

Tänkte bara peppa er :)

2013-08-16 | 20:26:45

Snygga ni är:-)

2013-08-20 | 17:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback