Finally

Skrev på instagram och twitter och sånt men aldrig här på bloggen om vad som hände mig. Jag skulle ju ha åkt i torsdag den 15e. Sen på onsdag eftermiddag ringer EF och säger att min välkomstfamilj som jag skulle bo hos först inte kunde ta emot mig.. Det var någonting som hade hänt så att de ej fick ta emot mig. Blev så otroligt arg och ledsen och tänkte ett tag att jag nästan ville hoppa av för jag tyckte EF hade skött det så dåligt.. Mamma blev också så irriterad så hon ringde EF och hotade med att stämma dem om vi inte fick mer info om någon ny familj dagen efter. Så på fredagen då så fick jag då min familj tillslut, som verkar jätte gulliga. De bor i typ samma område så måste inte byta skola och massa sånt och så har de en tjej i min ålder dessutom som verkar va min typ så ser mycket fram emot det här nu!:) så nu kommer jag åka på tisdag istället.
Tänkte bara skriva det så folk som inte har twitter eller instagram vet varför jag inte lämnat Sverige än.. Hehe;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback